MOTORSHOW di PWTC

9:32 PG ---
Assalammualaikum, pada hari rabu yang lepas tanggal 8 Dis 2010 aku dan rakan-rakan aku sempat meluangkan masa bersama pergi ke pameran motokar di PWTC Kuala Lumpur. Kami bertolak pada pukul 10.30 pagi dan tiba di PWTC pada pukul 11.30 pagi. Setelah sampai di PWTC kami membeli tiket masuk yang berharga RM 5 bagi pelajar dan kanak-kanak dan RM 15 bagi dewasa. Apabila kami memasuki pintu masuk yang pertama(agak jauh) kami teruja melihat kereta-kereta yang canggih lagi sistematik akhirnya kami membuat keputusan untuk bergambar bersama motokar- motokar tersebut. Kereta yang dipamerkan disana antaranya adalah kereta Proton, Perodua, Lamborgini, Ferrari, Nissan, Mitsubhisi, Honda, Lotus dan banyak lagi. Keluasan nya melibatkan 3 pintu masuk besar dan menempatkan sejumlah autokar yang berlambak seperti longgokan makanan di pasar malam atau pasar tani. Kalau aku sekadar bersembang tidak seronok disebabkan itu aku sertakan gambar kepada kamu orang semua untuk melihat sedikit gambaran autoshow di PWTC.








Smoga kita ketemu lagi di hari dan waktu yang berbeda.... Assalamualaikum aku ucapkan kepada yang Islam dan Selamat Sejahtera aku ucapkan kepada yang bukan Islam.. Jumpa lagi!!

0 comments:

Catat Ulasan

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t